Formacions XCB sobre la Carpeta d’aprenentatge

S’han programat dues conferències formatives sobre ús i aplicació de la carpeta d’aprenentatge amb la voluntat de seguir avançant en aquesta mirada més competencial de les eines d’avaluació.

🗓 21 abril, de 17.30 h a 19.00 h

La Carpeta d’aprenentatge I. Per Educació Infantil i Primària a càrrec d’Empar Gonzàlez

🗓 22 abril, de 17.30 h a 19.00 h

La Carpeta d’aprenentatge II. Per Educació Secundària a càrrec de Núria Martínez

La carpeta d’aprenentatge permet recollir les diferents activitats que fa l’alumnat al llarg de l’aprenentatge d’un tema, els seus objectius i les reflexions sobre el que encara no sap prou bé, què farà per revisar els errors i què va millorant a mesura que avança en el coneixement. Inclou també els resultats de les activitats d’avaluació amb finalitat qualificadora i a partir de totes les dades recollides es dedueix la qualificació final que acredita els aprenentatges, que té la qualitat de ser molt transparent per a l’alumnat.