Conferència sobre l’abandonament escolar

El projecte Orienta4YEL aborda l’abandonament escolar prematur. Pretén donar suport als actors educatius en accions vinculades a l’orientació educativa i l’acció tutorial ja que són elements clau i transversals del sistema educatiu, en el marc de l’equitat, la inclusió i la justícia social.

En el marc del seu tancament, es celebrarà una conferència final al voltant de la temàtica central del projecte: Fer front a l’Abandonament Escolar Prematur mitjançant estratègies d’orientació i acció tutorial. Aquesta conferència final, en format híbrid, tindrà lloc el divendres, 27 de Maig a Bucharest. Tota la informació està disponible a: https://www.orienta4yel.eu/conference. Inscripcions obertes fins el 20 de maig.