Cicle de conferències sobre l’Escola Pública

El Departament d’Educació promou un cicle de conferències que posa sobre la taula els principals reptes que té plantejats en aquests moments. Veus diferents aportaran reflexions i propostes amb el propòsit de facilitar un debat ric i plural, que permeti a tota la comunitat educativa i al conjunt de la ciutadania participar i implicar-se en la recerca d’alternatives de millora a lescola pública actual:

Xavier Martínez Celorrio. 24 de febrer: Professorat i funció pública
Carlos Magro .10 de març: Currículum
Aina Tarabini .31 de març: Segregació escolar

Us hi podeu inscriure al correu conferencies.educacio@gencat.cat. si hi voleu assistir de manera presencial

També es transmetran per streaming mitjançant la següent adreça: https://www.youtube.com/watch?v=isCqIviLvNE

CICLE DE CONFERÈNCIES AL PALAU ROBERT
Si encara no heu visitat l‘Exposició  “Portes obertes a lEscola Pública“, NO US LA PERDEU !

És al Palau Robert, a Barcelona, fins al 18 d’abril.