Arriben nous materials: L’Aventura de FER

FER és un projecte d’emprenedoria dirigit a 5è i 6è de primària per a escoles ubicades en zones rurals, però que pot treballar-se a qualsevol centre educatiu que tingui ganes d’ engrescar els seus alumnes com a futurs emprenedors.

FER, una abella creativa i emprenedora, és la protagonista d’aquesta aventura.
Amb l’ajuda de la seva àvia, la senyora Remei (una abella reina amb molta experiència), i els seus companys Zanga, Work i Labora, haurà de buscar solucions per fer més viable el rusc.

Al CRP podreu trobar els materials del projecte i sol·licitar-los en préstec!

Amb el projecte també teniu l’opció de jugar amb els BeeBot al mapa gegant de les comarques de Catalunya!

El tauler es tracta d’un mapa de Catalunya d’una mida total d’aproximadament 2.60m x 2.60m. El mapa està format per 16 peces tipus trencaclosques que els alumnes han de resoldre abans de començar l’activitat.

Podeu consultar les condicions del préstec a la nostra pàgina web del recurs així com les orientacions didàctiques del projecte

mapabeebot.PNG