Programa XXXVIII Mostra de Teatre

Teatre Col·legi Maria Rosa Molas

18 març

1a – 9:30h P5 Esc Marià Fortuny La Bella desperta La Bella Dorment va dormir tant que ja no podia dormir més
Espectadors: Esc Marià Fortuny i Esc General Prim

19 març

1a – 9:30h Esc Cèlia Artiga Sopa de pedres Un poble passa misèria i gràcies a uns científics aconsegueixen fer sopa per a tot el poble
2a Esc Montsant Show televisiu Un passeig per la història de la televisió
Espectadors: Escola Cèlia Artiga, Esc Montsant i Esc Marià Fortuny
Dimecres

20 març

1a – 9:30h 3r Escola Ciutat de Reus Personatges a la fugida Alguns personatges de contes surten d’un llibre i apareixen a la realitat
2a Aula
Acollida
(3r a 6è)
Escola General Prim Fem la volta al món!!! Vivències dels diferents països dels nostres alumnes de l’aula d’acollida
Espectadors: Esc Ciutat de Reus, Esc General Prim i Esc Pompeu Fabra
Divendres

22 març

1a – 9:30h Doctor Alberich i Casas Gaudir Gaudí A Concretar
2a Col·legi Maria Rosa Molas Ara que en tinc 80! Comèdia situada en una residència geriàtrica on una colla d’avis hi conviuen amb un doctor amb molta autoestima i amb les infermeres decidides a mantenir-los en forma.
Espectadors: Esc Alberich i Casas i Col Maria Rosa Molas
Teatre Col·legi La Salle

25 març

1a – 9:30h 1r a 4t d’ESO INS Berenguer d’Entença Tr3s minuts En una societat asèptica i i alienada, hi haurà algú capaç de sacsejar-la? Una història que uneix ficció i realitat.
2a Col·legi Sant Rafael La ventafocs del segle XXI El conte de la Ventafocs amb tocs actuals d’humor.
3a 2n Bat INS Baix Camp TéARTE L’obra és de creació pròpia. És un muntatge en petits sketxos que giren al voltant de la música, en les seves més diverses manifestacions… dansa, escolta, creació… És un espectacle molt visual, amb números de clown, coreografies, diàlegs absurds i monòlegs.
Espectadors: Col·legi Sant Rafael i Col·legi ARCE

26 març

1a – 9:45h 3r Escola Rosa Sensat El millor pretendent del món Una família de ratolins volen casar a la filla amb el millor pretendent del món i inicien una recerca.
2a Escola Josep Fusté Oh, la guerra! quin joc de disbarats Tres històries que parlen de l’absurditat de les guerres i els conflictes entre les persones.
3a

2n Col·legi Pare Manyanet Algun dia tornarem a Reus Uns extraterrestres arriben a la ciutat de Reus i descobreixen la història i els personatges més importants d’aquesta ciutat.
Espectadors: Esc Rosa Sensat, Esc Josep Fusté, Esc Marià Fortuny i Col·legi Maria Rosa Molas
Dimecres

27 març

1a – 9:30h P5 Escola Isabel Besora En aquest conte no hi ha cap drac Adaptació del conte, els dracs no sempre són dolents…
2a P-5 Escola Prat de la Riba El ratolinet Pérez Després de caure-li una dent el ratolinet Pérez decideix anar a buscar-ne una. Pel camí es troba diversos personatges que en lloc de la dent li donen altres coses, fins que la lluna l’acompanya a casa d’un nen que en té una sota del coixí.
Espectadors: Esc Isabel Besora, Esc Prat de la Riba, Esc Pompeu Fabra, Esc General Prim i Esc Marià Fortuny
Dijous

28 març

1a – 9:30h P3-2n Escola Teresa Teresa Miquel i Pàmies Un viatge a través dels invents El Leonardo i el Vinci es queden sense idees per als seus invents. Amb un viatge a través del temps busquen inspiració per a nous invents.
2a 3r Col·legi Sant Josep Gerònimo Stilton. El Musical del Regne de la Fantasia. Descobrirem un món fantàstic on els somnis, la màgia, la música i la imaginació ens permetrà travessar 7 regnes amb la finalitat de salvar a Flordiana, la reina de les fades.
3a 4rt Escola ARCE Mar i Cel L’acció de Mar i cel se situa en alta mar durant la primera meitat del segle XVII. L’obra explica les diferències entre musulmans i cristians i l’amor impossible entre un pirata musulmà i una noia cristiana.
Espectadors:
Esc Teresa Miquel i Pàmies i Col·legi Sant Josep
Divendres

29 març

1a – 9:30h 5è primària Escola Rubió i Ors L’alegria que passa A un poble on la vida és sempre rutinària, de sobte, hi apareix un circ ple d’artistes que pretenen fer gaudir la gent però estan tan acostumats al materialisme que no ho saben entendre. Però… hi ha algú que sí en sap.
2a Escola Maria Cortina Ja en tinc prou! El que hauria de ser una tarda de diumenge qualsevol, acaba convertir-se en un malson.
3a 3r a 6è de primària Escola Puigcerver Benllunyillunyà Alguna cosa està passant amb els personatges dels contes clàssics… La Caputxeta Vermella està a punt d’exterminar l’espècie “canis lupus”. Els tres porquets han envaït la casa del llop. La Blancaneus està al càrrec d’una banda de nans apostadors. En Frankenstein té una clínica d’estètica un tant sospitosa… Podran Mortadel.lo i Filemó posar ordre a Benllunyillunyà?
Espectadors: Esc Rubió i Ors, Col Maria Cortina i Col Puigcerver
Sala Auditori Santa Llúcia

1 abril

1a 9:30h P4 a 2n Escola Abel Ferrater Uns altres contes (adaptació) El món està canviant, i els personatges dels contes també volen modernitzar-se, però necessiten ajuda per poder canviar la història.
2a 1r IE Pi del Burgar La unió fa la força Una història de gallines
Espectadors: Esc Abel Ferrater i I-E Pi del Burgar

2 abril

1a Primaria intercicle CEE Font del lleó El rei lleó Mufasa governa el seu regne junt amb Sarabi. Amb el naixement del seu fill Simba , Scar el germà, anhela convertir-se en el nou rei. Scar farà tot el possible per aconseguir-ho ,junt amb les hiene. Les aventures de Simba i Nala, i la trobada de nous amics com Timón i Pumba que el protegeixen, faran que el regne de Simba continuï amb el Cicle de la VIda.
2a 4t Escola Mowgli A Becerola fan ballades A la ciutat de les lletres arriba en Bubu que provoca que es barallin, però tots junts troben com sol·lucionar el problema.
Espectadors: CEE Font del Lleó i Esc Mowgli
Acte de cloenda