Xarxa d’Escoles Solidàries amb Lesbos

A l’escola Santa Marina de Pratdip han engegat el projecte anomenat Xarxa d’Escoles Solidàries.

En què consisteix això?

En recollir cartes dels/les alumnes de tot Tarragona per enviar-les a les nenes i nens refugiats per tal de fer-los arribar missatges de suport i explicar les nostres vivències i aventures.

Cal redactar les cartes en anglès perquè així les puguin entendre.

I què es pretén aconseguir amb això?

Conscienciar a les nenes i nens dels valors de la llibertat, la solidaritat, la pau i l’empatia.

Els alumnes de l’escola Santa Marina animen a altres escoles que els enviïn les cartes per tal d’agrupar-les i reenviar-les a Lesbos.

lesbosLes cartes en anglès es poden enviar durant tot el mes de febrer a:

ESCOLA SANTA MARINA
C/onze de setembre s/n
43320 PRATDIP (TARRAGONA)

Per saber-ne més

Article Cartes per als infants refugiats
Diari de Tarragona
30 de gener de 2017