T’apuntes a jugar?

Durant els mesos d’abril, maig i juny l’Oriol Ripoll, codirector del Màster en joc, gamificació i tecnologia aplicats a l’educació d’Enti-UB portaran a terme diferents sessions gratuïtes de formació sobre joc i gamificació aplicades (una presencial i d’altres virtuals).

Per aquells interessats podeu trobar tota la informació al següent enllaç: Programa de formacions en joc i gamificació aplicats a l’educació

Per saber-ne més…

Programa de formacions en joc i gamificació aplicats a l’educació

L’alumnat del gamifimàster de l’Enti-UB desenvolupa la capacitat de transformar l’educació utilitzant el joc, la gamificació i les tecnologies com a aliades.

Per tal de poder obrir a tota la comunitat educativa els coneixements bàsics que s’ofereixen al màster i les experiències dissenyades pel nostre alumnat, hem preparat aquest conjunt de formacions gratuïtes on es donaran idees, recursos i fins i tot el codissenyaran experiències d’aprenentatge seguint la metodologia que utilitzem al màster.