Sessió d’explicació del Projecte FER i el nou recurs Mapa per Bee Bot

El Consorci Leader del Camp, en relació al projecte Futurs Emprenedors Rurals ens proposen una sessió informativa en línia sobre el projecte FER i l’explicació d’aquest recurs el dimarts 13 d’abril de 2021 a les 12.30h.

Per tal de rebre l’enllaç de la sessió Meet i tenir un control d’assistència us demanem que us inscriviu en el següent enllaç: INSCRIPCIÓ

Des del Consorci GAL Noguera Segrià Nord, coordinen el projecte Futurs Emprenedors Rurals, en el qual participa Consorci Leader de Desenvolupament Rural del Camp. En el marc d’aquest projecte hem realitzat un recurs complementari FER per ser gestionat des del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp per tal de deixar-lo en préstec a les escoles de la zona.

El recurs consisteix en un mapa tipus trencaclosques de PVC que muntat ocupa uns 6m quadrats, una proposta didàctica i està pensat per utilitzar-se amb un robot Bee Bot (no inclòs en l’entrega). Tant el mapa com el projecte FER està adreçat a 5è i 6è de primària i no és necessari implementar el projecte FER per a utilitzar aquest recurs.  Es tracta d’un mapa de Catalunya que relaciona els sectors econòmics, les històries d’empreses del bloc 3 del projecte FER, i les comarques i les seves capitals.

El projecte FER pretén fomentar les vocacions emprenedores entre l’alumnat de cicle superior d’Educació Primària de les escoles ubicades en territoris rurals. Entre els objectius del projecte destaca despertar el talent emprenedor entre els joves, facilitar la cerca d’oportunitats i l’aprofitament de recursos oferts pel món rural, difondre la cultura emprenedora als centres educatius i incorporar valors relacionats amb l’emprenedoria, fomentar el treball en equip, el debat i les relacions, i introduir de forma bàsica la cultura financera a les escoles. Us convidem a visitar el portal web www.futursemprenedors.cat on trobareu més informació sobre el projecte.