Reinicia’t! Per una biblioteca escolar activa

logo

Nova campanya per visibilitzar les biblioteques escolars. És hora de tancar la campanya #biblioactivacovid. I és hora de reiniciar-se. Perquè tot i que la situació de pandèmia encara no ha acabat, que no podem abaixar la guàrdia i que potser hi haurà moments en què s’hagin d’aplicar mesures més restrictives, caldrà anar pensant com es farà el retorn a la nova normalitat, dels centres i de les seves biblioteques. Perquè les biblioteques hauran de fer un reinici, repensar-se, reinventar-se, un cop més, aprofitant allò que s’ha après d’aquesta situació.

Comença Reinicia’t! Per una biblioteca escolar activa.

Orientacions-per-al-reinici