Programa Joves i Ciència 2021

Coneixes a alumnes amb una especial motivació per la ciència?
Busquem estudiants de 4t d’ESO que vulguin viure la recerca científica
en primera persona al llarg de 3 estius.

Últims dies d’inscripcions per participar
al programa Joves i Ciència 2021!

La ciència i la divulgació científica són una de les raons de ser de la Science Academy de la Fundació Catalunya La Pedrera. És per això que volem transmetre aquesta passió a estudiants de 4t d’ESO que puguin tenir interès en el Programa Joves i Ciència.

Es busquen alumnes que, a més de tenir un bon expedient acadèmic, tinguin una motivació especial per la ciència i la recerca, per tal de fomentar les seves vocacions i ajudar-los a créixer tant a nivell acadèmic com personal.

Aquest programa d’excel·lència té una durada de 3 anys. Durant el primer any, joves científics i científiques de tot Catalunya tenen l’oportunitat de viure una experiència única, participant en un projecte d’investigació científica a MónNatura Pirineus. Poden escollir investigar com evolucionen les espècies i la biodiversitat del nostre planeta; quins són els efectes del canvi climàtic als ecosistemes; com es formen les estrelles i altres fenòmens de l’univers; com podem combatre la crisi climàtica amb la fotosíntesi artificial; o quines són les aplicacions més innovadores de les proteïnes, virus i bacteris. Durant el segon i tercer any, després d’haver escrit el seu propi article científic, poden fer estades de recerca als estius, tant a nivell nacional com internacional, de la mà d’investigadors i investigadores de primer nivell.

Poden consultar el díptic informatiu i el pòster del programa.

Termini d’inscripcions fins al 28 de febrer del 2021 a través de la pàgina web del programa!