Programa “Classe sense Fum”

Benvolgudes i benvolguts,

Us informem que està obert el procés de preinscripció al programa “Classe sense fum 2020-2021“.

Com molts de vosaltres sabeu, “Classe sense Fum” és un programa de prevenció del tabaquisme destinat a l’alumnat de primer cicle d’Educació Secundària Obligatòria, que coordina l’Agència de Salut Pública de Catalunya del Departament de Salut i el departament d’Educació, en col·laboració amb altres institucions. Diversos estudis han demostrat  la seva efectivitat per reduir l’inici d’ús de tabac entre els adolescents i frenar la progressió cap al consum habitual.

Us fem arribar la Guia didàctica de Classe sense fum per al professorat. L’objectiu de la guia és donar orientacions per fer més fàcil la participació en el programa. També us fem arribar una Unitat didàctica sobre el tabac d’embolicar, i la unitat didàctica  Fa mal, crema i explota!  sobre tabac i desenvolupament sostenible. I la nova unitat didàctica Llops amb pell de xai.

Trobareu més informació a la pàgina web del programa “Classe sense fum” a http://xtec.gencat.cat/ca/comunitat/salutescola/classe-sense-fum .

En breu us enviarem més informació actualitzada a la nova situació actual

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic classesensefum@gencat.cat