Presentació Projecte “Kunde School – Ukelele a l’Escola” – 26 de febrer a les 17:00

Kunde Brand, una marca d’ukeleles i una comunitat d’artistes de Barcelona.

El dimecres 26 de febrer a les 17:00 a les instal.lacions del CRP Baix Camp es presentarà un projecte educatiu molt engrescador de cara a les escoles, anomenat “Kunde School – Ukelele a l’Escola”.

Amb l’objectiu de millorar l’educació musical dels alumnes, estan col·laborant amb més de 20 escoles públiques i privades de Catalunya per tal d’introduir l’ukelele com a instrument principal per a la classe de música. Un instrument molt més motivador, social i actual, amb la possibilitat de treballar molts més aspectes de la música: l’harmonia, la melodia, la veu, etc. Algunes escoles ja fa anys que han incorporat aquesta millora educativa, i en alguns casos substituint la flauta i el llibre de música per l’ukelele.