Premi Escoles Verdes 2018

La Generalitat de Catalunya convoca des de l’any 2009 el Premi Escoles Verdes: un premi per reconèixer públicament iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat fetes per escoles que tenen el distintiu Escola Verda.

Convocatòria 2018
  • RESOLUCIÓ TES/2299/2018, de 5 d’octubre, per la qual es convoca el Premi Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya per a l’any 2018.
  • Tríptic informatiu amb les bases del premi.
  • Tema: la conservació de la biodiversitat
  • Data termini: la presentació de les candidatures és el 31 d’octubre de 2018.
  • El Premi Escoles Verdes 2018 de la Generalitat de Catalunya consisteix en un diploma acreditatiu i la dotació següent, segons la categoria:
    a) Trajectòria de millora continuada, amb un import econòmic de 3.000 euros.
    b) Actuació singular que afavoreixi la conservació de la biodiversitat, amb un import de 1.500 euros.
    c) Treball en xarxa, amb un import de 1.500 euros.