Pedagogia sistèmica del Baix Camp

El proper 15 de Gener començarà la formació del Grup de treball de Pedagogia sistèmica del Baix Camp.

Del 15/1/2020 al 3/6/2020 ( 30 hores – 10 sessions ) de 17:30h a 20:00h
CRP del Baix Camp

Es vol ampliar la mirada per universalitzar l’atenció personalitzada i el suport a les necessitats individuals d’aprenentatge de TOTS els alumnes en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

Objectius   -Fomentar i enfortir l’acció tutorial per orientar l’alumne i acompanyar-lo i ajudar-lo en el seu aprenentatge i en la presa de decisions sobre el seu itinerari formatiu.
-Promoure la millora de la convivència escolar.
-Promoure la relació del centres amb altres centres, famílies, institucions per millorar l’atenció educativa i enfortir els àmbits competencials i/o professionals de l’alumnat.
-Desenvolupar les competències professionals dels docents per adequar-les a les necessitats de cada context.