mEduTarraco COVID edition

Esteu treballant els Objectius de Desenvolupament Sostenible? Encara no heu decidit com desenvolupar el Servei Comunitari per al proper curs? Esteu buscant una activitat multicompetencial, lúdica, digital i col·laborativa com a cloenda d’aquest segon trimestre? No heu realitzat cap sortida i voldríeu fer-ne alguna a l’aire lliure? Ets professor d’educació física i voldries que el teu alumnat fes una activitat física competencial a l’exterior? Necessiteu que el vostre alumnat de cicle Superior de Primària, d’ESO, de Batxillerat o de Cicles Formatius desenvolupi estratègies que els hi puguin servir de base per aprenentatges futurs?

Doncs ja heu trobat la resposta, mEduTarraco torna aquesta primavera!

En una edició molt especial, després d’un any de l’inici de la pandèmia, però amb ganes de convertir-la en una oportunitat de créixer i sumar sinergies perquè l’objectiu fonamental del projecte, conèixer la ciutat de Tarragona lúdicament , sigui realitat.

Com ja sabeu, el Projecte mEduTarracohttps://projectes.xtec.cat/met/ és una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona i i el programa mSchools, una iniciativa que impulsa la Fundació Mobile World Capital Foundation en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. El projecte compta també amb el suport d’Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili, Repsol i l’Autoritat Portuària de Tarragona

Enguany mEduTarraco us ofereix una gran novetat, en la seva línia de solidaritat, visió inclusiva i treball cooperatiu  que el caracteritza,  se suma  a les activitats de la Fundació La Marató de TV3, de manera que per cada usuari i usuària que participi i completi l’activitat es farà una donació.

A més a més, el projecte es farà de forma asincrònica facilitant-vos l’autonomia i flexibilitat màxima per al vostre centre. Es podrà realitzar l’activitat des de l’1 d’abril al 30 de maig de 2021, perquè els usuaris i usuàries triïn la data més convenient per fer-la. Podeu establir les vostres dates i horaris, establir torns en el mateix dia, distribuir els grups en franges horàries, etc.

La participació consistirà a visitar el nombre més gran de punts emblemàtics de Tarragona i contestar les preguntes competencials que planteja l’aplicació MHM. Cada usuari  que entri a l’aplicació pot ésser representat per un alumne, o bé una parella o per un grup de  tres, etc, tot al vostre criteri. L’usuari, decidirà el seu itinerari, recorrerà els punts i anirà contestant les preguntes que se li obrin a l’aplicació. La puntuació obtinguda, en funció de les respostes encertades, es visibilitzarà en un rànquing. La  puntuació mínima serà de 150 punts, per considerar-se que la persona ha fet l’activitat.

Els espònsors faran la donació a la Marató de TV3 d’acord amb el nombre de persones que hagin completat l’activitat.

És convenient emplenar el formulari, per anar rebent informació sobre el projecte, que trobareu a la pàgina https://mhm.mobileworldcapital.com/medutarraco