Jornades aproPA’T. Museu i Escola aprenem junts

Us recordem que les jornades aproPA’T. Museu i Escola aprenem junts tindran lloc el dia 16 de novembre al Vendrell i el 23 de novembre a Amposta.

Les jornades són gratuïtes i us podeu inscriure a 1 ó a les 2 sessions. Si no us heu inscrit, encara queden algunes places.

Són un espai de trobada entre docents, professionals dels museus i estudiants universitaris per reflexionar sobre el potencial educatiu dels recursos culturals locals i compartir experiències.

Aquest any, les jornades començaran amb la participació d’experts en el camp de la transformació educativa i de bones pràctiques dutes a terme pels centres educatius i els museus. També es realitzarà un espai formatiu de creació de projectes col·laboratius entre un centre educatiu i un museu a partir de la metodologia Design Thinking que ens permet l’aprenentatge entre iguals i l’intercanvi de coneixements.

La jornada s’organitza des de la Xarxa de Museus de les comarques de Tarragona i les Terres de l’Ebre, conjuntament amb els centres de recursos pedagògics. És una formació reconeguda pel Departament d’Educació.

Podeu consultar el programa de les jornades i inscriure ‘us a www.jornadesapropat.cat Places limitades!

#apropat2019

MÉS INFORMACIÓ