Informació recursos Magnet

Des de Magnet, i amb la col·laboració de la mestra i pedagoga Anna Ramis, han creat una infografia amb orientacions per a les reunions d’inici de curs amb les famílies en temps de covid.

La podeu descarregar d’aquest enllaç: Orientacions per a les reunions d’inici de curs en temps de covid

També us recomanem un article d'un dels nostres centres de comarca: L'escola Marià Fortuny, que apareix al 1er butlletí Magnet d'aquest curs al que potser ja estareu subscrits (en cas que no sigui així, podeu fer-ho a: https://magnet.cat/#butlleti).

Transformem amb la llum, el projecte de l’escola Marià Fortuny

La llum, un dels elements fonamentals de l’arquitectura, serà l’eix dels projectes de l’alumnat de l’escola de Reus en aliança amb el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili (ETSA-URV) aquest curs 2020-21. A través de la llum treballaran aprenentatges entorn la ciència, la tecnologia, les matemàtiques o l’art. Així ho van explicar els responsables del projecte Magnet “Construïm escola” en una presentació virtual celebrada el 29 de setembre que va comptar amb la presència de Jordi Romera (COAC), Albert Samper (ETSA-URV), Núria Sabaté, directora de l’escola Marià Fortuny, Alberto Esteban, formador magnet, les arquitectes Anna Cunillera i Patrícia Rodríguez i representants dels serveis educatius de Tarragona, entre d’altres persones.

més info…