Escoles Verdes 2021

Durant el curs 2020-21 les diferents comissions de treball van organitzar accions conjuntes que finalment van donar els següents resultats:

Comissió de Seguiment Baix Camp Reus

Les Escoles Verdes de Reus han fet un vídeo conjunt dirigit a la ciutadania per demanar un esforç i reduir el consum, els residus i realitzar un millor reciclatge.

Aquest és l’article del Diari de Tarragona (08-06-21) que fa referència a aquesta acció.

Comissió de Seguiment Baix Camp Cambrils

Els centres de Cambrils han participat enguany en un projecte de Ciutat promogut i finançat per l’Ajuntament de Cambrils. Aquest projecte ha consistit en un anàlisi dels embolcalls que fan servir els alumnes a l’esmorzar per tal d’intentar conscienciar del problema a la ciutadania i les comunitats educatives i agafar el repte de reduir-ho al llarg d’un curs.

Notícia generada pels centres de Cambrils.

Comissió de Seguiment Baix Camp Comarca

Les Escoles Verdes del Baix Camp han preparat una acció conjunta sobre consells que permetin canviar el model de consum. Aquest és l’article del Diari de Tarragona (01-05-21) que fa referència a aquesta acció.

Decàleg per comprar de forma sostenible: COMPREM PENSANT EN L’ENTORN