Congrés d’Educació Pública

El Congrés d’Educació Pública aterra a les comarques tarragonines, us animem a participar-hi, serà una oportunitat única per debatre i compartir inquietuds sobre l’educació que es fa a nivell de Catalunya, aquí teniu el calendari al nostre territori:
  • 21 de gener a l’escola La Candela de Valls. 17:30h. Formació inicial i permanent
  • 29 de gener al Museu de la Vida Rural de l’Espluga. 17:30h. Innovació, transformació, emancipació. Xarxes
  • 13 de febrer a l’escola Alberich i Casas de Reus 17:30h. Inclusió i equitat
  • 21 de març a l’escola Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt, 10h. Model Educació Pública

Aquesta iniciativa sorgeix en una primera trobada entre escoles i persones relacionades amb l’educació, el món universitari i entitats diverses, per definir una iniciativa col.lectiva que comportés una acció per parlar d’educació. El resultat va ser la idea de convocar un Congrés de l’educació Pública de Catalunya.

Amb aquesta voluntat, un conjunt d’escoles ens hem constituït com a grup promotor del primer Congrés d’Educació Pública. Actuem sota el  paraigua de la Federació de MRP de Catalunya. Volem que el Congrés articuli un marc de coordinació, reflexió i intercanvi entre tots els centres educatius públics de Catalunya per fer-se present socialment i definir propostes alternatives als reptes de transformació educativa que tenim. Volem afavorir una xarxa horitzontal on el centres educatius públics siguin  motor de millora del nostre sistema educatiu.