Concurs d’elaboració de llocs web i apps de la Fundació .cat

Concurs d’elaboració de llocs web i apps per a alumnes de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatiu de Grau Mitjà o Superior.

Aquest any celebren 10 anys de wapps .cat i estan preparant una gala molt especial amb una festa de les que faran història.

Ens faria molta il·lusió que hi participessis amb els teus alumnes. Una oportunitat per transformar-los de consumidors a creadors digitals i fer aflorar tota la seva creativitat.

Et recordem que fins al 31 de gener les inscripcions per participar al concurs wapps .cat restaran obertes.

PARTICIPA!

Si tens qualsevol pregunta o qüestió, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres, ja sigui a través d’un correu electrònic a info@websalpunt.cat o bé trucant-nos al 93 675 03 54.