Concert Cantània

La Fundació Privada Reddis porta, per primera vegada al territori, el projecte Cantània: un macroconcert format per 350 alumnes de 10 escoles del Baix Camp, que es realitzarà al Teatre Fortuny de Reus el 14 de juny a les 17,30h.

Les escoles participants disposen d’entrades per a les famílies dels alumnes al preu de 4€. Diners que ajudaran a pagar les despeses derivades del projecte i el lloguer del teatre.

Per tal de poder gaudir i conèixer de més aprop el projecte, la Fundació posa a disposició de la resta de centres educatius un paquet d’entrades al mateix preu de 4€. Animeu-vos!

Serà una tarda en la qual podrem disfrutar de l’ actuació a Reus, que es portarà a terme a la resta de Catalunya per 42.000 alumnes.

Si ens voleu acompanyar, heu de recollir les entrades a la seu de la Fundació Privada Reddis, plaça de la Llibertat, núm 6. Tel. 977 32 11 59.

Us esperem.