Alimentació saludable

Promoure activitats a les escoles per conscienciar els infants i els seus pares de la importància de tenir uns bons hàbits alimentaris i de realitzar activitat física diària per millorar els estils de vida i reduir la prevalença de l’obesitat entre la població infantil esdevé un objectiu prioritari, ara més que mai.

La Fundació Privada Reddis, posa a la disposició dels centres de Primària un material de treball format per:

• Un llibre del mestre
  • Tres quaderns de treball per l’alumne
  • Un DVD de suport

Aquest material ha estat dirigit i coordinat per la Dra Victòria Arija, la Dra Montserrat Giralt i la Dra Rosa Solà. Professores de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV.

Tots els centres interessats en disposar d’aquest material per als vostres alumnes podeu posar-vos en contacte amb la Fundació Privada Reddis.

reddis@fundacioreddis.org