Agents Rurals – Xerrades Escoles

Us adjuntem l’oferta de xerrades que fan els Agents Rurals del Baix Camp aquest curs 2016-17 per a les escoles de la comarca.

Us proposem conèixer aquest cos especialitzat de la Generalitat de Catalunya i les tasques que desenvolupa a través d’una exposició a càrrec dels Agents Rurals de la comarca. Una de les finalitats d’aquesta activitat és que els alumnes assimilin quines actituds són més respectuoses amb el medi i d’aquesta manera desenvolupin una actitud preventiva vers la seva conservació, tot incidint en la prevenció d’incendis forestals, els quals generen un impacte ecològic molt important.

Tenen activitats preparades per als diferents nivells educatius de l’educació primària. Podeu consultar-les al següent enllaç.

DOCUMENTS AGENTS RURALS

El correu al qual us heu de dirigir: BUSTIA MAH CAR BAIX CAMP <carbaixcamp.dmah@gencat.cat>