Fem matemàtiques – BDR

Els Banc de Recursos de Fem Matemàtiques – BDR FM – és un espai on el professorat de 6è de primària i 1r, 2n i 3r d’ESO de matemàtiques pot trobar:

• Solucions, resolucions, pautes i indicacions per treballar, a les aules, els problemes de l’activitat més enllà del concurs Fem matemàtiques.
  • Orientacions relacionades amb el propòsit que pot abordar cada problema, els continguts, conceptes i processos que es juguen en treballar-lo; les competències que es veuen més implicades; propostes d’una avaluació competencial; i valoracions del nivells mostrats pels alumnes a partir de respostes enviades en els treballs de la primera i segona fase del concurs.
  • Respostes diverses extretes dels informes dels alumnes participants al concurs.
  • Recursos TIC i materials per abordar el treball a l’aula i propostes d’ampliació que connecten e interrelacionen conceptes i processos matemàtics i que no surten en l’enunciat original dels problemes del concurs.
Categories

• Concurs Fem matemàtiques: desenvolupa la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya.
  • Llistat de problemes editats: problemes de la 1a i 2a fase del concurs.

Tots els recursos estan etiquetats per blogs temàtics, nivelsl educatius o conceptes clau!

La Mireia López i la Cyntia Riquelme són membres del grup de treball del  Fem matemàtiques de l’ABEAM