Programa XXXVII Mostra

DATA SESSIÓ NIVELL CENTRE TÍTOL OBRA RESUM
Dilluns

9 abril

1a 3r Escola Joan Rebull La lletra amb somni entra La Fada Lletrada acompanya la canalla a visitar el País de les Lletres.
2a 5è-6è Escola Abel Ferrater Tot Capgirat Tracta d’una àvia que es queda sense televisió. De sobte apareixen personatges de contes a casa seva i li fan passar mil i una aventures.
3a ESO adaptada Escola EE Alba Viatgem en el passat És un repàs de la nostra trajectòria teatral, fent un recull de totes les obres representades en aquests anys. Un homenatge a una alumna que va formar part del grup de teatre i que fa pocs mesos ens va deixar.
Espectadors Esc Joan Rebull (1r i 2n), Esc Abel Ferrater (4t) i CEE Alba ESO Adaptada
Dimarts

10 abril

1a P5 Escola Misericòrdia Una aventura dels Barrufets Els Barrufets es salven de les malifetes del Gargamel
2a 3r Escola Ciutat de Reus Un conte diferent Expliquen un conte clàssic d’una manera diferent
3a 1r I-E Pi del Burgar De què fa gust la Lluna? Una tortuga vol saber quin gust té la lluna, així que puja a una muntanya per agafar-ne un bocí, però no hi arriba. Demana ajuda a un elefant, que s’enfila damunt seu i s’estira a veure si hi arriba, però tampoc. De mica en mica, altres animals, encuriosits, s’hi van afegint. Podran tastar-la? Serà dolça o salada? De què farà gust la lluna?
Espectadors: Esc Misericòria (Ed Infantil i Primària), Esc Ciutat de Reus (a determinar), I-E Pi del Burgar (a determinar), Esc Pompeu Fabra (P3, P4, P5, 1r i 2n), Col·legi Maria Rosa Molas (1r i 2n)
Dijous

12 abril

1a Escola Dr Alberich i Casas Pel dret! Mitjançant una situació irònica i poc real, es pretèn fer refexionar sobre una sèrie de valors que no s’haurien de perdre mai.
2a Escola Pompeu Fabra Com més serem més riurem La Bet és una nena que ho està passant malament, a casa tenen problemes econòmics. Els amics intenten ajudar-la muntant un espectacle de circ.
Espectadors: Alberich i Casas (4t i 5è) i Esc Pompeu Fabra (3r, 4t i 6è) i Esc Misericòrdia (Cicle superior)
Divendres

13 abril

1a Escola Montsant L’Escola Montsant, una escola de pel·lícula. Amb motiu del 50 aniversari de l’escola, un grup d’alumnes ha decidit fer una pel·lícula sobre l’escola.
2a Col·legi Mª Rosa Molas Espècies en perill d’extinció Un programa de televisió sobre la realitat de l’espècie humana al llarg de totes les seves etapes a la vida.
Espectadors: Esc Montsant (P3-6è) i Col·legi Ma Rosa Molas (5è i 6è)

Dilluns

16 abril

1a Escola Maria Cortina Quin desastre d’obra! Quantes coses poden sortir malament en una obra de teatre?
2a Escola Josep Fusté Un embolic de rates i gats Comèdia teatral on es veuen entrellaçats tres contes populars on els protagonistes són gats i rates
3a 3r , 4t i 5è EP Col·legi La Salle Spencer P El superheroi Spencer ha d’evitar que la bruixa Llàgirma es torni jove amb les llàgrimes dels nens fent-los plorar..
Espectadors: Esc Maria Cortina (a determinar), Esc Josep Fusté (3r, 4t i 5è), Col·legi La Salle (a determinar) i Esc Marià Fortuny (3r i 4t)
Dimarts

17 abril

1a P5 Escola Prat de la Riba El cargol i l’herba de poniol Adaptació del conte popular. Un cargol vol trobar el forat d’on surt el sol…però el que troba és un bon mal de panxa.
2a 2on Escola Isabel Besora Por a la foscor Comèdia que parla de la por a la foscor.
Espectadors: Esc Prat de la Riba (a determinar), Escola Isabel Besora (P3 a 2n), Esc Teresa Miquel i Pàmies (P3 a 1r)); Esc Marià Fortuny (1r i 2n) i Esc Misericòrdia (Cicle inicial)
Dimecres

18 abril

1a 5è i 6è Escola Rubió i Ors Invencibles Adaptació de musicals
2a 3è EP Col.legi Sant Josep Reus La Bella i la Bèstia Adaptació del musical “La Bella i la Bèstia”
Espectadors: Esc Rubió i Ors (a determinar) i Col·legi Sant Josep (4t, 5è i 6è)
Dijous 19

abril

1a Infantil P5 Escola Marià Fortuny La cabreta i els 7 llops Adaptació del conte tradicional “Les 7 cabretes i el llop”. Aprendre que amb ous, farina i xocolata es poden fer coses molt més bones i no pas espantar la gent
2a P5 Escola Rosa Sensat Gotes de colors Adaptació del conte Gotes de Colors. La Nirina recorre món buscant gotes de colors…
Espectadors: Esc Marià Fortuny (a determinar) i Escola Rosa Sensat (a determinar)
Divendres 20 abril 1a Primària Escola Teresa Miquel i Pàmies Un altre Tom i Guida Versió actualitzada i musicalitzada del conte de Tom i Guida
2a Primària de 3r a 6è Escola Puigcerver Conte medieval A partir de la cançó Conte medieval del grups Els esquirols
3a Secundària 1r ESO Col·legi Pare Manyanet “A l’Insti… sense por” Versió adaptada del conte d’en Joan sense por.
Espectadors: Esc Teresa Miquel i Pàmies (CM i CS), Col·legi Puigcerver (CM i CS), Col·legi Pare Manyanet (1r i 2n d’ESO), Esc Marià Fortuny (5è 6è) i Col·legi Maria Rosa Molas (3r i 4t)

Ú

Dimecres

25 abril

1a 4t Escola Mowgli El Talp Eudald i en Pere Nodisparo En Talp Eudald ajuda el Pere a descobrir l’absurditad de les guerres. Al·legat per la no-violència i el diàleg.
2a Primària CEE Font del Lleó Peter Pan Versió adaptada de la història de Peter Pan.
Espectadors: Esc Mowgli (3r, 5è i 6è) i CEE Font del Lleó (a determinar)
Dijous

26 abril

1a Educació Infantil P5 Escola Mare de Déu de la Candela Un dia de platja Un muntatge de creació pròpia on hi haurà unes escenes on prendrem el sol, ens banyarem, farem castells de sorra, pescarem peixos, etc.
2a 6è EP Col·legi Sant Rafael El pacient de la 308 L’Angus, un malalt terminal de càncer, recordarà vells i bonics moments de Broadway… tot gràcies a les persones que el cuidaran mentre és a l’hospital.
Espectadors. Esc Mare de Déu de la Candela (P4, 1r i 2n) i Col·legi Sant Josep (2n)

Cloenda Teatre Bartrina 26 d’abril – 17:30h
Escola Marià Fortuny – IE Pi del Burgar i Escola Montsant