Reduïm residus a l’institut

Aquest curs a l’institut Baix Camp hem celebrat  la Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2016, i els alumnes han realitzat un vídeo on s’hi pot veure les accions fetes al llarg d’aquesta setmana.

Tot l’alumnat de l’institut ha participat en la reducció de l’alumini en els esmorzars i els alumnes del cicle d’informàtica s’han encarregat de realitzar l’acció sobre la reparació i reutilització d’ordinadors.

Donem les gràcies a tot l’alumnat que hi ha participat, seguirem treballant per una escola més sostenible!