Concurs educatiu Joves i Mobilitat convocat pel RACC i el Servei Català de Trànsit

Joves, bicis, patinets … i seguretat viària. Què fem?
Aquesta és la temàtica de la 13a edició del concurs educatiu “Joves i Mobilitat” que el RACC i el Servei Català de Trànsit convoquen per aquest curs escolar. El seu l’objectiu és promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents catalans.

El concurs va adreçat als alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitja que, de forma individual o en grups de fins a 4 components i tutoritzats pels seus centres educatius, podran presentar els seus treballs en tres categories: Anunci gràfic, Vídeo per a instagram i Projecte de millora de la seguretat viària.
La participació es pot fer ja mitjançant la inscripció anònima dels alumnes a través dels professors dels seus centres, presentant les seves propostes a la web www.jovesimobilitat.cat
abans del 17 d’abril de 2020.

A part de les millors propostes a les tres categories del concurs, també es premiarà a la classe que participi amb més treballs i al professor que hagi inscrit major nombre de participants.
I com a novetat en aquesta edició, s’ha creat una nova categoria per a centres docents: el Premi al Millor Projecte Educatiu en Mobilitat Segura amb l’objectiu de destacar alguna acció, projecte, activitat desenvolupada pels centres escolars o de lleure a l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària.
Per tal de treballar-ho a les aules, “Joves i Mobilitat” aporta diferents recursos informatius sobre la temàtica d’enguany i diverses propostes didàctiques sobre mobilitat, seguretat viària i convivència.

Més informació:
Secretaria Tècnica