Agricultura ecològica, taller del planter i energies renovables

Pot-lateral

A càrrec de l’Era, Espai de Recursos Agroecològics i Escola Agrària de Manresa.

S’ofereixen 3 tallers diferents:

Sòl (2 h): El sòl és un organisme viu que permet la vida de plantes i animals. A partir d’aquest concepte descobrirem les seves qualitats físiques, químiques i biològiques, observarem les possibilitats de retenció d’aigua i avaluarem la
importància d’una bona gestió d’aquest element.

Energies renovables (2 h): En aquest taller l’alumnat coneix les possibilitats que ofereixen les energies renovables com són el Sol, el vent o l’aigua a través de la construcció de diferents enginys. I a més reflexionarem plegats sobre l’impacte del nostre consum energètic. Necessitem un espai ampli i exterior, amb accés a la llum solar. Els muntatges no es poden quedar a l’escola.

– Taller del planter (2h): Sessió enfocada a aprendre on, com, quan i per què fer planter.Treballarem i tocarem els substrats, els contenidors i les llavors de diferents varietats d’hortalisses i flors. També descobrirem el secrets de com cuidar i quan trasplantar les nostres plàntules.
Gran part dels materials utilitzats en el taller seran reciclats i les llavors seran de varietats locals tradicionals.

Cada sessió està pensada per un grup classe.

Per al taller del Sòl cal un espai amb aigua corrent.
El taller Energies renovables requereix un espai exterior ampli i amb llum solar.
Els muntatges no es queden al centre.

Pot-Agricultura

Finançament