X(p)rimenta 2021. La ciència més jove

Comença el curs de forma creativa i original, participant en el concurs X(p)rimenta 2021 amb els teus alumnes. Anima’t, agafa la càmera i grava el vostre experiment científic!
En aquesta edició es poden guanyar uns premis espectaculars. Hi hatemps de presentar els vídeos científics fins al… Llegeix més»

12a Edició del concurs wapps.cat!

Ja tenim aquí la 12a edició cel concurs Wapps.cat de creació de llocs web i aplicacions mòbils, pensat per alumnes des de cicle superior de primària fins a grau superior.
Fes que els teus alumnes creïn un lloc web de manera gratuïta amb… Llegeix més»

Les Revistes del Mes – Estiu 2021

Ja podeu fer ús dels serveis de préstec i sala de lectura, a més dels serveis que oferim habitualment en línia (contrasenya ATRI). Aquí teniu les revistes rebudes a la Biblioteca del Departament d’Educació.… Llegeix més»

CESIRE. Difusió del nou projecte i nou web