Curs EXPLORA la neu 2019

Ja tenim aquí la convocatòria pel curs “EXPLORA la neu” d’enguany. Consisteix en 20 hores presencials (classes teòriques, tallers experimentals i visites de camp) i 10 hores telemàtiques que es realitzaran a través del campus Atenea de la UPC. Les classes es faran… Llegeix més»

VIII Concurs escolar Saló del Còmic

Ja s’han publicat les bases del VIII concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Aquest curs la temàtica triada és “Els invents”. Enguany es farà la 37a edició del Saló del còmic que… Llegeix més»

Nou web d’Educació per a la mobilitat segura

El Servei Català de Trànsit vol donar impuls a l’educació per a la mobilitat segura amb la creació del nou web temàtic. En aquest nou portal hi trobareu notícies i activitats relacionades amb les accions educatives que fomenten la mobilitat segura, així com una secció amb… Llegeix més»

Programa Classe sense fum

Un any més, l’Agència de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya, presenta el seu programa de prevenció del tabaquisme “Classe Sense Fum”, pensat pels cursos de 1r i 2n d’ESO. El programa parteix del compromís de tot un grup classe de no fumar durant un… Llegeix més»