El món dels ibers

Pot-lateral

A càrrec d’Schola. Didàctica Activa.

En aquest taller volem donar a conèixer la importància de la civilització ibera, com vivien i com ocuparen el nostre territori, i sobretot, saber quina relació té amb nosaltres.

El taller consta de 3 parts:

– Xerrada introductòria en la qual es copsaran els conceptes previs que té l’alumnat i s’introduiran els continguts que es treballaran posteriorment.
– Un treball de recerca articulat entorn de la resolució de 4 problemes o qüestions que es plantegen a l’alumnat. Aquí desenvoluparan tasques d’investigació semblants als arqueòlegs. Ho faran a partir de diferents materials didàctics (maquetes, objectes i diferents reproduccions). Aniran descobrint on construïen els poblats, com eren, quins oficis tenien, l’organització social i quins rituals tenien.
– Exposició de conclusions en què l’alumnat, com si fos una trobada d’experts, exposarà tot allò que ha après.

Activitat pensada per a un grup classe.

Pot-Món-Ibers

Finançament (taller de 3 h)

Cost de l’activitat               187.00 €
Aportació del programa     -70.00 €

Aportació del centre       117.00 €

Finançament (taller de 2 h)

Cost de l’activitat              136.00 €
Aportació del programa    -40.00 €

Aportació del centre       96.00 €

Pot-ESO

Més informació: guia didàctica primària. Guia didàctica ESO.