Cloe la Paleontòloga

Pot-lateral

A càrrec de Santi Arisa i Iris Arisa.

Cerca motivar a l’alumnat per al joc creatiu i despertar el seu interès en l’experimentació artística.
Es presenta un espectacle on el públic participa en el procés artístic de manera que es fa palès el fet teatral i musical com a convergència d’infants i artistes oferint-los la possibilitat d’experimentar.

La Cloe és una paleontòloga que treballa en un jaciment finançat pel seu amic i científic el senyor Roc. Per error, cau en un forat que la transportarà a una terra desconeguda, un món màgic habitat per unes feres i uns sons admirables… En el seu intent de tornar a casa, es toparà amb algú que té un pla malvat. Aconseguirà la Cloe tornar a casa sana i estàlvia?

La sessió dura 45/50 minuts i està pensada per un grup classe.

Requisits: es necessita una sala d’actes o gimnàs o espai polivalent amb presa de corrent elèctrica per a ubicar el muntatge d’instruments i perquè tots els alumnes hi tinguin cabuda.

Pot-Cloe

Finançament (1 sessió)

Cost de l’activitat:               365.00 €
Aportació del programa:   -150.00 €