Caçadors i pagesos a la Prehistòria

Pot-lateral

A càrrec d’Schola. Didàctica Activa.

En aquest taller volem descobrir quines foren les formes de vida dels primers habitants de Catalunya, tant els del Paleolític com els del Neolític, donant a l’alumnat accés a les dades més recents.

El taller consta de 3 parts:

– Xerrada introductòria en la qual es copsaran els conceptes previs que té l’alumnat i s’introduiran els continguts que es treballaran posteriorment.
– Un treball de recerca articulat entorn de la resolució de quatre problemes o qüestions que es plantegen a l’alumnat. Aquí desenvoluparan tasques d’investigació semblants als arqueòlegs. Ho faran a partir de diferents materials didàctics (maquetes, objectes i diferents reproduccions). Aniran descobrint com eren les eines i els habitatges del Paleolític i del Neolític.
– Exposició de conclusions on l’alumnat, com si fos una trobada d’experts, exposarà allò que ha après.

Activitat pensada per un grup classe.

Pot-Caç-Pag-Prehistòria Finançament (taller de 3 h)

Cost de l’activitat              187.00 €
Aportació del programa    -70.00 €

Aportació del centre      117.00 €

Finançament (taller de 2 h)

Cost de l’activitat              136.00 €
Aportació del programa    -40.00 €

Aportació del centre        96.00 €

Pot-CM-CS-ESO

Més informació a: guia didàctica CM. Guia didàctica CS. Guia didàctica ESO.