Premis Atrapallibres i Protagonista Jove 2020-2021

Des del Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil ens arriba la següent informació referent a l’edició d’enguany dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove. S’adjunta una infografia que s’ha fet per a l’ocasió i també un dossier de consulta.

Són molts els centres educatius que van participar en l’edició anterior del certamen, però estem treballant perquè encara en puguin ser molts més. Creiem fermament en la tasca de foment lector i cohesió social que pot comportar una proposta com aquesta (en què l’any passat van participar gairebé 11.000 infants i joves d’arreu del territori!) i per això creiem que les escoles i instituts han de ser-ne una peça clau.

El període d’inscripció d’aquesta edició finalitza el 31 de desembre d’aquest any 2020.

Sabem que aquest és un curs complicat i que molts centres educatius ja no tindran marge per organitzar la seva participació. Tanmateix, volem assegurar-nos que totes les escoles i instituts coneixen el certamen perquè puguin apuntar-s’hi, si no és aquest any, el següent!

Esperem, entre totes i tots, fer créixer aquests premis i seguir apropant així la lectura a infants i joves!

Marc Alabart
Coordinació Premis Atrapallibres i Protagonista Jove