La Marató de TV3 per la COVID-19

En aquesta edició, les sessions divulgatives seran telemàtiques seguint les recomanacions del departament de Salut.

Per motius sanitaris, tot evitant la manipulació de material gràfic, enguany, no es rebran díptics, ni cartell ni adhesius com era habitual, és per aquest motiu que us facilitem un pòster divulgatiu que agrairíem que imprimíssiu des dels vostres centres.

Per altra banda, la plataforma digital en què es realitzaran les sessions divulgatives serà TEAMS. Sadjunta una petita guia de funcionament que esperem que us pugui servir d’ajuda.
Tenim coneixement que moltes escoles treballeu amb el programa MEET, el funcionament del TEAMS és molt similar, bo i així si teniu qualsevol dubteu contacteu amb nosaltres.
L’enllaç del TEAMS de la vostra sessió divulgativa,el rebreu el divendres abans de la data.

Amb l’objectiu de millorar el funcionament d’aquestes sessions, és molt importat que sigueu puntuals en l’hora d’inici.

També trobareu adjunt, les bases del Concurs Pinta La Marató.

Recordeu que si encara no us heu registrat en les sessions divulgatives podeu participar-hi fent clic aquí.

Què cal tenir en compte abans de fer una petició a través del formulari web de la Marató de TV3

Des de La Marató ens han fet arribar unes premisses que cal tenir en compte a l’hora de realitzar la inscripció a les sessions divulgatives d’aquells centres que ja s’han inscrit o preveuen inscriure’s.

S’ha de demanar 1 sessió per grup estable (25-30 alumnes)

• Les sessions no poden ser simultànies (ex. No es pot connectar 3 classes de 4t d’ESO a la mateixa sessió)
  • 1 sola petició per centre (si un centre té ESO, batxillerat i cicles, s’ha de coordinar prèviament per fer una sola petició web)
  • El centre pot demanar tantes sessions com necessiti, no hi ha límit entenent que es pugui cobrir secundària i cicles
  • Enguany els centres no poden entrar al formulari per modificar o ampliar la petició realitzada
  • Les sessions han de ser consecutives i compactades en una, dos, tres… jornades. Tantes com el centre necessiti. Exemple:
    • 5-6 sessions al matí = 1 dia
    • 10-12 sessions al matí = 2 dies
    • 10 sessions entre matí i tarda = 1 dia o 2 dies
  • Les sessions es poden fer de 08.00h a 20.00 h
  • La petició s’ha de realitzar amb un mínim de 15 dies naturals abans de la data sol·licitada

Per facilitar la participació dels centres educatius, la petició de sessions divulgatives organitzades per la Fundació de la Marató de TV3 es realitzarà online en el següent enllaç:

Per a qualsevol consulta podeu contactar a través de: sessions_divulgatives@ccma.cat o bé als telèfons 93 552 74 98, 93 553 32 57, 93 552 74 99.