Jornada de Llengües i Cultures d’Origen

El proper dia 17 de maig de 2019 a la UPF (Campus Ciutadella, Barcelona) tindrà lloc la I Jornada de Llengües i Cultures d’OrigenConèixer a fons la diversitat pròpia per interactuar en un context global.

El Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen de la Sub-direcció general de Plurilingüisme organitza una Jornada sobre Llengües i Cultures d’Origen adreçada al professorat dels centres educatius. L’objectiu de la Jornada és conèixer amb més profunditat les cultures associades als orígens d’una bona part del nostre alumnat i posar en valor la riquesa que aquesta diversitat lingüística i cultural aporta a l’aula. S’hi reflexionarà, també, sobre la necessitat d’equipar l’alumnat de coneixements culturals amplis per tal d’interactuar amb èxit en un món global.

Enllaç a la INSCRIPCIÓ i el PROGRAMA

Més informació: http://xtec.gencat.cat/ca/agenda/Inscripcio-a-la-Jornada-de-Llenguees-i-Cultures-dOrigen