Dia de la Internet Segura 2021

Des del Programa Internet Segura de l’Agència de Ciberseguretat de Catalunya us informem que el 9 de febrer de 2021 se celebra una nova edició del Dia de la Internet Segura arreu del món. Amb més 170 països que hi participen, la diada ha esdevingut una ocasió immillorable per treballar de manera conjunta un objectiu comú: la seguretat de la xarxa, especialment entre els usuaris més joves.

I és que l’edat en què els infants entren en el món de les noves tecnologies en general, i Internet en particular, cada cop és més prematura. Per aquesta raó, és important la conscienciació per aconseguir que infants i joves siguin digitalment competents.

Aquesta edició, amb el lema ‘Més digitals i protegits que mai’, des d’Internet Segura ens volem centrar en els fraus i els enganys digitals, amb propostes tant per a famílies com per a educadors, infants i joves.

• Amb quina activitat o acció participareu? Nosaltres us ajudem!

Teniu alguna acció pensada pel 9 de febrer? Des d’XTEC i el Programa Internet Segura posem a la vostra disposició diferents propostes, materials i recursos perquè el Dia de la Internet Segura 2021 no passi desapercebuda al vostre centre.

• Hi participareu? Informeu-nos-en!

Registreu la vostra escola omplint el formulari següent i passeu a ser un més de la gran família #SID2021.

REGISTRA LA TEVA ESCOLA

• Ens ajudareu a compartir?

A partir del 9 de febrer trobareu, a les xarxes socials, els hashtags oficials #sid2021 i #diainternetsegura per poder seguir l’actualitat, i el #digitalsiprotegits per conèixer les propostes d’aquest dia a Catalunya. Us animem perquè vosaltres també sigueu partícips d’aquesta proposta i ens ajudeu a difondre el missatge.
Finalment posem a la vostra disposició el nostre correu de contacte per si tinguéssiu qualsevol dubte o necessitéssiu qualsevol aclariment.

internetsegura@cesicat.cat