Arquitectura a les aules 2021

Per tercer any consecutiu dediquem la Setmana d’Arquitectura a oferir tallers pels alumnes de primària i secundària dels centres educatius de tota la Demarcació de Barcelona. Els tallers poden tenir una durada d’unes 2 hores i es tracta de pactar el tema i els millors horaris amb els arquitectes que toquin a cada centre educatiu.

Us enviem el link al formulari per a participar a Arquitectura a les Aules 2021, que es celebrarà del 6 al 16 de maig. Desitgem que aquest any es pugui fer presencial! Últim dia per a apuntar-s’hi: 31 de gener.

A principis de març enviarem als arquitectes el centre educatiu que els hi ha tocat i es posaran en contacte amb els docents per a que aquests els hi expliquin el que necessiten i així els arquitectes facin una proposta de taller, a partir de la temàtica i el nivell educatiu escollits pel centre.

La Setmana d’Arquitectura d’aquest 2020 la vam fer online i aquest Nadal podreu seguir practicant amb els tallers d’Arquitectura a les Aules: l’aprendre des de casa

També podeu consultar la informació sobre les festes d’arquitectura dels districtes que es van fer online i les que s’han pogut fer de forma presencial seguint els criteris de “festes bombolla”: Construïm la ciutat inclusiva (Les Corts), Recuperem el Taller Masriera (Eixample), Millorem el Parc del Mirador (L’Hospitalet) i Cuidem els espais d’aprenentatge (Castelldefels – Baix Llobregat).

Malhauradament i degut a la pandèmia, aquest any no hem pogut entrar a les aules durant la Setmana d’Arquitectura al maig, però hem col·laborat amb “Construint a la Sala” que s’ha adaptat a “Construint a les escoles“, arribant a 14 escoles de tots els districtes de Barcelona i fent que infants i joves reflexionin sobre la casa dels seus somnis.

Us compartim també l’Espai Jocs de la Cooperativa Jordi Capell del COAC on podreu trobar activitats i llibres inspiradors de creativitat.

Irene Raya Marcos

Coordinadora del Grup Territorial del Garraf-Alt Penedès