10 Consells per reforçar la BE en temps de COVID

En la situació actual, les biblioteques escolars han hagut de plantejar-se canvis en el funcionament. Moltes han hagut de cedir els seus espais per fer-hi classes, d’altres treballen de forma deslocalitzada i han creat serveis “a domicili” per a les aules, algunes continuen obertes i amb moltes mesures de seguretat i restriccions… el que no han perdut les biblioteques ni les seves responsables és el saber fer, l’afany d’apropar la lectura i la cultura a l’alumnat, al professorat i a les famílies. Perquè ara, més que mai, les biblioteques escolars són imprescindibles.

Des del programa “puntedu”, han  publicat a l’espai Bescat una presentació-infografia amb 10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID amb la intenció d’aportar idees i compartir respostes a molts dubtes que es van plantejant en el dia a dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *