Treballs seleccionats 1a fase Jocs Florals 2021 a l’Alt Penedès

El divendres 7 de maig de 2021 s’ha reunit virtualment el jurat del Servei Educatiu de l’Alt Penedès per seleccionar els treballs de la 1a fase dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya.

El jurat format per:

· Margarida Sans, membre del servei educatiu, equip LIC
· Anna Soler, mestra d’educació infantil
· Òscar Bladas, professor d’educació secundària
· Mireia Gallardo, autora d’obres de literatura infantil i juvenil
· David Sebastian Godos, professional de l’equip EAP

Ha seleccionat els següents treballs, un per a cada categoria presentada:

• A1. Alumnat del cicle inicial d’educació primària prosa L’escrit titulat El grup Sant Jordi del grup d’alumnes de Cicle Inicial de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
      • A2. Alumnat del cicle inicial d’educació primària poesia L’escrit titulat Cal·ligrames animals del grup d’alumnes de Cicle Inicial de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
      • B2. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària poesia L’escrit titulat La nostra princesa del grup d’alumnes de Cicle Mitjà de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
      • C1. Alumnat del cicle superior d’educació primària prosa L’escrit titulat Un regne per la Mulan del grup d’alumnes de Cicle Superior de l’escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.
      • F1. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria prosa L’escrit titulat El secret del bosc de l’alumna Judit Mas Joaquim del centre Institut Escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní. Escrit guanyador!
      • F2. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria poesia L’escrit titulat Una rosa de cartró de l’alumne Josep Suriol de l’Institut Alt Penedès de Vilafranca del Penedès.
      • G1. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria prosa L’escrit titulat La muralla de l’alumna Júlia Salvador Sans del centre Institut Milà i Fontanals de Vilafranca del Penedès.
      • G2. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria poesia L’escrit titulat No vull tenir-ne de l’alumna Martina Carbó Cobos del centre Institut Escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní.
      • H. El conte audiovisual i il·lustrat La meva família és la millor del grup d’alumnes de Cicle Superior del centre Escola Sant Jeroni de Sant Pere de Riudebitlles.

Durant la deliberació s’ha mantingut l’anonimat tant dels centres com del grup d’alumnes, autors i autores dels escrits presentats dels diferents centres públics i concertats de primària i secundària de la comarca de l’Alt Penedès.

No s’ha presentat cap treball de les categories B1, C2, D1 i D2 de primària i E1 i E2 de secundària.

D’entre tots els treballs seleccionats el jurat constituït a Serveis Territorials Barcelona Comarques n’escollirà quinze que passaran a la tercera fase.

> Veredicte del jurat de la final del Servei Territorial Barcelona Comarques > https://ja.cat/JocsfloralsSTBCOM

> Acte de lliurament de premis 18 de juny de 2021 via streaming > https://www.youtube.com/watch?v=iYAcCxy44Nw

• Gràcies per la vostra participació, felicitats als seleccionats i molta sort en la següent fase!

Podeu trobar tota la informació a l’adreça oficial dels Jocs Florals: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/alscentres/premis/jocsflorals