Semifinalistes del CLVA 2017

A l’Auditori de Vilafranca s’ha celebrat els quarts de final del Certamen de lectura en veu alta 2017 de les comarques de l’Alt Penedès i Garraf. Hi han participat 47 lectors i lectores de les categories Grumets vermells, Grumets verds i Timoners i han passat a la següent fase, la semifinal, que se celebrarà a Barcelona a mitjans de maig. Vegeu l’agenda del certamen.

El jurat, després de valorar la dicció, la interpretació i el ritme de tots els lectors i lectores ha seleccionat cinc semifinalistes:

Grumets vermells (cicle mitjà de primària)
· Roger Albarran Ràfols de l’Escola El Castellot de la Múnia (Castellví de la Marca)
· Ariadna Laborda de l’Escola Montagut de Vilafranca.

Grumets verds (cicle superior de primària)
· Gerard Esteve Gordón de l’Escola Pau Boada de Vilafranca.
· Foix Pons de l’Escola Montagut de Vilafranca.

Timoners (alumnat d’aula d’acollida)
· Lora Lyubenova Yankova de l’Escola J. Baltà i Elias de Vilafranca.

Hi han participat un total de 26 centres educatius (20 de l’Alt Penedès i 6 del Garraf):

Sant Josep (Vilafranca), escola El Castellot (La Múnia, Castellví de la Marca), escola Subirats (Subirats), escola Jacint Verdaguer (La Granada), escola Dr. Samaranch i Fina (Santa Margarida i els Monjos), escola Sant Domènec (La Ràpita, Santa Margarida i els Monjos), escola J. Baltà i Elias (Vilafranca), escola Rossend Montané (Sant Pere Molanta, Olèrdola), escola Antoni Grau Minguell (Sant Quintí de Mediona), escola La Cabana (Les Cabanyes), escola Pau Boada (Vilafranca), Sant Josep (Vilafranca), escola Montagut Sant Josep (Vilafranca), Cristòfor Mestre Sant Josep (Vilafranca), Dr. Estalella i Graells Sant Josep (Vilafranca), Sant Jeroni (Sant Pere de Riudebitlles), escola Arrels (Santa Margarida i els Monjos), institut Alt Foix (Sant Martí Sarroca), escola Mas i Perera, escola Montanyans (Sant Marçal), Vedruna Sant Elies (Vilafranca), escola La Pau (Vilanova i la Geltrú), escola Sant Jordi (Vilanova i la Geltrú), J.A. Charlie Rivel (Cubelles), escola Ítaca (Vilanova i la Geltrú), escola l’Arjau (Vilanova i la Geltrú) i institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú).

Fotografies del certamen: https://goo.gl/photos/mm2ZcD2q8vj2nMuc9

Vídeo del certamen: https://youtu.be/uwgGfQUBjy4