Presentació de la Campanya ‘La Marató TV3’ curs 20-21

Ens plau fer-vos coneixedors i partícips de la col·laboració establerta enguany entre el Departament d’Educació i la Fundació La Marató.

Aquest any, la 29a edició de La Marató de TV3, que es farà el 20 de desembre, i estarà dedicada a la Covid-19, desplegarà la seva capacitat de sensibilització i mobilització social en benefici de la recerca i, dins de la promoció social prèvia a la Marató.

A l’octubre començarà la campanya de difusió amb les sessions divulgatives als centres educatius i cívics de tot Catalunya. Aquestes, seran impartides per professionals de la salut amb el suport d’un vídeo didàctic, que ha estat contrastat i avaluat pel grup de professionals que ens ha assessorat. L’objectiu d’aquesta acció és donar a conèixer el tema que es tractarà a La Marató i despertar l’esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.

• La campanya de divulgació, amb aquestes sessions, començarà el 13 d’octubre i finalitzarà el 20 de desembre.
  • Les sessions estan adreçades principalment als alumnes de 12 a 18 anys de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius.
  • Tots els centres educatius que ho desitgin, poden sol·licitar online, a partir del mes de setembre les xerrades mitjançant enllaç web de la Fundació la Marató.
  • La gestió, tramitació i acceptació es realitzarà des del departament de projectes i Divulgació de la Fundació La Marató de TV3.
  • Durant la campanya s’enviarà, cada divendres un correu-agenda, a totes les escoles i oficines CRP amb el detall de les sessions divulgatives que tenen programades per la següent setmana.
  • La Fundació La Marató farà arribar en format digital el cartell de la campanya i el díptic informatiu a les escoles.
  • Us agrairem que en feu la màxima difusió de la campanya entre els vostres centres adscrits.

Degut a la complexitat d’enguany, en breu us donarem dades més concretes de la campanya així com el link, telèfon i informació més detallada.

Si vols, ja pots fer el teu donatiu per a la recerca biomèdica en la Covid-19 Clicant aquí