Portal ACTIVITUM

El portal Activitum.cat és un recurs gratuït impulsat per professionals de l’educació amb el suport del Departament d’Ensenyament i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya per tal d’agrupar les propostes que museus, teatres, empreses, universitats, centres de recerca, ajuntaments i fundacions fan a centres educatius.

En poques setmanes Activitum ja agrupa més de 600 propostes de tota Catalunya: tallers, visites, conferències, premis i espectacles de totes les àrees i per a tots els nivells educatius.

L’equip d’Activitum aconsella les entitats de com adaptar les seves propostes a les necessitats educatives dels alumnes i fomenta les propostes que treballen valors humans i morals per convertir els nostres alumnes en adults competents, compromesos i conscients de la realitat que els envolta.

Veure document: Presentació Activitum i formació universitària. pdf

Més informació a: www.activitum.cat