El currículum a l’escola i a l’aula

Ateneu > Educació infantil i primària > El currículum a l’escola i a l’aula (maig 2016) > Programació

A la pestanya programació dels materials de formació El currículum a l’escola i a l’aula hi trobareu un recull de materials que faciliten el debat pedagògic dels equips docents de l’escola per a la millora dels aprenentatges dels seus alumnes.

Cada escola ha de disposar dels seus propis models de programació. Aquests documents no pretenen uniformar tots els models de programació de les escoles de Catalunya, ans al contrari. Cada centre ha de valorar quins d’aquests models els poden ser útils i quins no.

El currículum a l'escola i a l'aula