Pensar i compartir per TRANSITAR

Pensar i compartir per TRANSITAR és una formació organitzada per l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès i dirigida a docents de secundària de Vilafranca i comarca.

L’activitat s’ha incorporat dins el Pla de Formació de Zona de l’Alt Penedès i consta de dues sessions:

1. Sessió de formació a càrrec de Maria Batet, dilluns 28 d’octubre de 2019 a la capella Sant Joan de Vilafranca. L’objectiu principal és donar eines als docents perquè puguin guiar a l’alumnat durant la visita a la exposició TRANSITAR i en treguin el màxim profit.
  2. Visita a l’exposició amb l’alumnat. Per fer la reserva cal contactar amb Roser Vives de l’Ajuntament de Vilafranca a través del telèfon 93 892 03 58, ext. 1774 o rvives@vilafranca.org

Per obtenir el certificat de formació permanent caldrà assistir a les dues sessions.

Enllaç a la INSCRIPCIÓ (2011161201 Pensar i compartir per TRANSITAR). Places limitades.

L’exposició TRANSITAR estarà instal·lada a la Capella Sant Joan de Vilafranca del Penedès, del 26 d’octubre al 24 de novembre de 2019. Més informació.