L’escola Doctor Samaranch i Fina apadrina El Serral

L’escola Doctor Samaranch i Fina de Santa Margarida i els Monjos ha participat a la Mostra de logotips del programa Apadrinem el nostre patrimoni. L’element apadrinat és el refugi antiaeri de la guerra civil espanyola El Serral. La tècnica que s’ha utilitzat per fer el logotip ha estat lliure i s’ha fet després d’haver realitzat la visita: és la boca d’entrada del refugi.

Aquesta mostra de logotips dels elements apadrinats pretén fomentar el treball dels alumnes sobre el concepte i el valor del patrimoni, promoure el treball en xarxa de tots els centres dins del programa i visibilitzar i donar valor al treball realitzat.

Podeu veure tots els treballs que s’han presentat en aquest enllaç: https://ja.cat/apadrinem