Formació de formadors ‘Prevenció i intervenció davant la violència masclista entre l’alumnat’

Des del Servei d’Escola i Família s’organitza, pels dies 2 i 11 de juliol, una formació de formadors amb la finalitat de donar a conèixer el “Protocol de prevenció, detecció i intervenció davant la violència masclista entre l’alumnat” i presentar els tallers de prevenció de la violència masclista a l’alumnat i les famílies, així com la formació de la prevenció de la violència masclista adreçada a docents.

Abans del 26 de juny s’ha de fer la inscripció en el següent enllaç: INSCRIPCIÓ. Més informació al detall de l’activitat.

L’objectiu d’aquesta formació és crear una borsa de personal formador en violència masclista que doni resposta a la demanda de formació dels diferents centres del territori en la implementació del protocol de violència masclista.

Aquesta formació tindrà lloc al Departament d’Educació, via Augusta, 202.