Conferències PFZ Alt Penedès 2n torn curs 20/21

Programa de conferències internivells 2n torn d’activitats PFZ Alt Penedès: Corrandescola: eduquem de forma lúdica, vivencial i competencial, La promoció del benestar emocional, Coeducació i literatura i De Freinet al cooperativisme educatiu.

A partir de l’1 o del 8 de gener de 2021 s’obriran les inscripcions de totes les activitats del PFZ Alt Penedès.

FEBRER

Dijous 25/2/2021 a les 17:30h
2011341201 Coeducació i literatura

Sira Ruiz, formadora del Programa de prevenció i intervenció davant la violència masclista entre l’alumnat, farà la presentació en línia dels nous materials de lectura de Coeducació disponibles a la Mediateca del CRP. Detall de l’activitat. Enllaç a la INSCRIPCIÓ.

MARÇ

Dissabte 13/03/2021 de 10:00h a 13:00h
2011321201 De Freinet al cooperativisme educatiu

Jornada VIRTUAL pedagògica vinculada a l’exposició temporal de VINSEUM ‘Quan la vida entra a l’escola. La tècnica Freinet al Penedès (1934-1937)’ visitable de l’11 de desembre de 2020 al 21 de març de 2021. Detall de l’activitat. És necessari fer la INSCRIPCIÓ per rebre l’enllaç a la videoconferència.

Dossier de premsa “Escola i República” on hi trobareu el contingut de l’exposició “Quan la vida entra a l’escola”, informació sobre l’exposició “Desenterrant el silenci” i tots els actes que se’n generen al voltant.

GENER

Dimarts 26/1/2021 a les 17:30h
2011401201 Corrandescola: eduquem de forma lúdica, vivencial i competencial

Mònica Calaf i Albert Casals ens permetran conèixer l’activitat d’innovació pedagògica “Corrandescola” i fer-ne un tastet amb petites pràctiques durant la sessió telemàtica. Detall de l’activitat. Enllaç a la INSCRIPCIÓ.

FEBRER

Dijous 4/2/2021 a les 18:00h
2011391201 La promoció del benestar emocional

Montserrat Iglesias, Tècnica de promoció de la salut del Servei de Salut Pública de la DIBA ens oferirà aquesta sessió virtual de gestió de les emocions que formaria part del que seria la 4a Jornada PSEC de l’Alt Penedès, que aquest curs no s’ha pogut organitzar com les anteriors edicions. Detall de l’activitat. Enllaç a la INSCRIPCIÓ.