Capses d’Espai | Presentació per VC

La presentació de la Capsa d’espai es farà el dia 27 de maig a les 17h per videoconferència i també des del canal youtube de l’àmbit científic i medi del CESIRE. https://www.youtube.com/channel/UCr1QWhZwVGwll5KzxcFfubQ

La proposta didàctica estarà penjada al web del CESIRE a partir de dilluns 25 (a mig matí).

Dimecres 27 de maig de 2020 es farà la presentació Capses d’Espai per videoconferència als docents de l’Alt Penedès que després podran accedir al préstec d’aquest material des del CRP.

La capsa de l’espai s’adreça específicament a primària (i els primers curs de secundària), alumnat entre 10 i 14 anys.

La durada de la VC serà de 2 hores aproximadament i als docents que hi assisteixin se’ls demanarà un treball previ relacionat amb la proposta didàctica que ja estarà publicada al web del CESIRE en format Sites.

Per paticipar-hi cal fer inscripció prèvia en aquest enllaç a partir de l’1 i fins el 10 de maig: 9005210532 Presentació Capses d’Espai

A partir de materials manipulatius, es presenten conceptes que són difícils d’observar directament i complexes per entendre a partir d’imatges. Es treballa a partir del moviment de l’alumne, de materials grans i de models a escala. Les ciències de l’espai són un context que permet treballar diferents àrees STEAM de manera globalitzada. S’acompanya de propostes didàctiques com a material de suport que estaran a disposició de tot el professorat a través de la web del CESIRE.