Suport Conductual Positiu

El SUPORT CONDUCTUAL POSITIU és un sistema que serveix per augmentar la capacitat que tenen les escoles, els instituts i les organitzacions per adoptar i mantenir pràctiques i estratègies per fer front a les conductes problemàtiques de TOTS els alumnes.

Es caracteritza per quatre elements principals:
– Resultats clarament definits relacionats amb el rendiment acadèmic i la competència social
– Dades o informació per orientar la presa de decisions
– Pràctiques basades en l’evidència que permetin que els alumnes assoleixin resultats conductuals
– Sistema de suports que augmenti la capacitat dels educadors per adoptar i aplicar de manera acurada i duradora aquestes pràctiques.

Més informació a: https://bit.ly/2F4EQws