Formació SCP | Grup d’Investigació en Educació Especial (GIEE)

Com vam anunciar als socis del Grup d’Investigació en Educació Especial (GIEE), aquest curs farem un conjunt de sessions sobre la implementació del Suport Conductual Positiu “Implementació del SCP a nivell de centre – Compartim experiències”.

Us fem saber, doncs, que la primera sessió es durà a terme el divendres dia 6 de novembre de 17.30 a 19.30 de manera virtual.
Aquesta sessió té el principal objectiu de presentar el constructe de Suport Conductual Positiu a nivell de centre i, alhora, compartir l’experiència del centre IE Mar Mediterrània. Aquesta escola ja porta tres anys implementant els principis del Suport Conductual Positiu a nivell de centre i ens explicarà el procediment seguit per tal de mostrar-nos com ho han anat adaptant en el seu context educatiu.

A tal efecte, l’estructura de la sessió serà la següent:

• 17.30 – Benvinguda a càrrec de la junta del GIEE.
  • 17.40 – Conceptualització als principis bàsics del Suport Conductual Positiu a nivell de Centre a càrrec del Sr. Josep Font.
  • 18.10 – Presentació de l’escola IE Mar Mediterrània a càrrec de la junta del GIEE.
  • 18.15 – Experiència de l’escola IE Mar Mediterrània a càrrec de la Sra. Amàlia Pau i la Sra. Marta Casas
  • 19.00 – Discussió i preguntes sobre la pràctica presentada.
  • 19:25 – Cloenda i presentació properes sessions.

Per poder assistir a la sessió és necessari omplir aquest formulari. Entre el dia 3 i el 5 novembre rebreu un correu amb el link de la sala google.meet on es durà a terme aquesta sessió. Alhora, el preu de la sessió és de 10 euros per participant i gratuït per aquells que són socis del GIEE.
Per aquells de vosaltres que no sou socis, és important seguir les següents passes:

1. Omplir el formulari (igual que fan els socis del GIEE).
  2. Realitzar una transferència bancària al següent número de compte:
    · ES6501821355060201665264
    · Titular: GRUP D’INVESTIGACIÓ EN EDUCACIÓ ESPECIAL GIEE
    · Important: Cal indicar el nom de la persona que fa el pagament!!
  3. Enviar el resguard en PDF al següent correu: gieeassociacio@gmail.com

Finalment, recordeu que la data límit d’inscripció és el 2 de novembre!

Esperem poder-vos veure i compartir aquesta sessió amb tots vosaltres!

Grup d’ investigació d’EE (GIEE) https://www.giee.cat/

gieeassociacio@gmail.com